maanantai 20. toukokuuta 2013

Ratsastamassa!

Moi!
Viikonloppu oli ihan täys. Menin perjantaina mun kamulle yökylään.. Lähettiin aamulla ratsastamaan Veltsun ja mun siskon kanssa Veltsun hoitsuilla. Toinen hoitsuista on suokki ja toinen shettis. Suokki on jo 32.v, mutta tosi hyvä kuntonen. Shettis on 16.v mutta vähän laiska. Mentiin sinne pyörällä koska ei saatu kyytiä. Olin Veltsulla toisen yön Iidan kanssa. Sunnuntai aamuna lähettiin heti aamupalan jälkeen pyöräilemään tallille ratsastamaan Rinkulla. Iida sai mennä Allilla ja mä menin Rinkulla sit ku Vellamo oli mennyt sillä. Rinkku oli tosi ihanalla päällä eikä yrittänyt mitään temppuja ollenkan. Sen jälkeen lähdettiin pyöräilemään siitä suoraan Vellamon hoitsuille eli niille samoille hepoille joilla ratsastettiin lauantaina. Kun oltiin päästy eka mäki ylös ni mun paita meni ketjujen väliin. Revittiin sitä muutama minuutti irti ja jatkettiin matkaa. Shettiksellä oli kuulemma ollut selviä kaviokuumeen merkkejä ni mentii pelkästään suokilla. Iida ei mennyt ollenkaan joten vain minä ja veltsu ratsastettiin. Lähdettiin pyöräilemään takasin Veltsulle. Viimisen ylämäen alussa mun paita meni taas ketjujen väliin. Saatiin se irti. Kun lähdin polkemaan ylämäkeen, niin multa lähti ketjut. Talutin ja Iida auttoi mua loppumatkan. Mun paita jouduttiin heittää roskiin. Sunnuntain pyöräretki oli kyllä oikea epäonnen pyöräretki. Oli ihanaa mutta jalat oli tosi kipeet ja oli hirvee nälkä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti