tiistai 27. elokuuta 2013

piiitkästä aikaa!!!!

Moikka!
Sori ku en oo ehtiny pitkästä aikaa kirjotella ku on ollu kiireitä ja meille on tullu kissanpentukin ja kaikkee! Koulusta on tullu hirveesti hommiaki. Sen meiän kissanpennun nimi on Laikku mut me saatetaan vaihtaa se. Olin Lauantaina päivän Jämsässä koska iskällä oli joku meno jonnekki sinne päi ni menin mun serkuille sinne. Oli sairaan kivaa! Oltiin pihalla vaa ja käytiin vähä koneel ja pyöräilemässä. Oli tosi lämmin päivä. Mä sain just kuulla et me saatetaan joutuu luopumaan siit pennusta koska iskä on allerginen. No, onneks se ehti olla meillä melkein viikon. Meiän lampaat on tosi kilttejä ja ihania. Monesti me tehään iltaisin niin että kävellään tietä vähän matkaan ja sitten päästetään ne irti niin ne juoksee hirveellä vauhdilla kotiin. Se on hauskan näköstä varsinki jos ne innostuu!!!!<3
Mää en oikeasti osaa vielä laittaa tänne videoita vaikka tää on ollu mulla jo aika pitkään mut yritän saada apuu mun kaverilta. Sori ku tästä tuli aika pitkä postaus mutta toivottavasti tykkäsitte!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti