tiistai 6. elokuuta 2013

Today...

Moikka!
Tänään aamul luulin et me lähetään klo 9.00 keskustaan ja heräsin joskus sillon suunnilleen mut ei me sitten menty sinne nii aikasin. Me mentiin sinne vähä myöhempää sitte ja käytii kattoo et löytyiskö mulle uutta reppuu. Löydettiin yks aika hyvä ja ostettiin sit se mutta siellä oli aika huonoja kaikki. Ostettiin myös S-raudasta mulle uudet ratsastussukat! Mä en oikeen tiä viel miten tosta meiän kamerasta siirretään kuvii koneelle mutta koitan oppii:D Toivottavasti se kestäis ees vähän aikaa! Käytiin äskön uimassa ja syötiin jätskii. Meille muuten joku viikko sitten kuoriutu tipu nimeltä Tilli! Seon ihanan söpö ja piipittää koko ajan<3 Mä yritän saada jotain videoo aikaseks mut ei siitä oo vielä oikeen tullu mitään:D Mä yritän oppii!;)
<3Villa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti