perjantai 9. elokuuta 2013

Torstai

Heips!
Tänään siis alko koulu joka ei musta oo yhtään kivaa!!!!! Mulla on kyllä ihan perus hyvä lukkari:
Maanantai         Tiistai          Keskiviikko     Torstai      Perjantai
9.00                     9.00               9.00              10.00         8.00
14.00                 14.00           14.00               15.00        13.00
Eilen talutettiin Rinkkua ja Allia kotiin kesälaitsalta. Alli oli ihan ihmeellinen! Se korsku vaan ja pyöri ympyrää. Kun mää talutin sitä ni se meni metsätiellä siinä uralla ja mun muka sen mielestä ois pitäny mennä sen vauhtia niissä saniaispuskissa ni jäin taakse ja kun se käveli ni sen jalka osu mun jalkaan ja siihen tulee nyt kauhee mustelma ja siihen sattuu jos koskee yhtään. Ratsastettiin Rinkulla sen jälkeen kotona. Käveltiin vaan koska ei oltu käyty pitkään aikaan ratsastelemassa mutta ois Rinkulla kyllä virtaa riittäny. Oon käyny uimassa melkeen joka päivä meiän uima-altaassa Ei tässä mulla oo muuta sen ihmeellisempää, eka tunti on varmaan ens viikolla. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti